Anul acesta, la Salonul Auto de la Paris, Citroën a pregatit vizitatorilor un spatiu luminos si convivial, ce reflecta imaginea marcii «Be Different, Feel Good».
O viziune moderna a confortului auto, ilustrata printr-o gama noua de automobile si sustinuta prin lansarea in premiera mondiala a noului C3, a doua concepte inedite si pline de caracter, care deschid un nou capitol pentru Citroën, precum si prin prezentarea unor servicii si tehnologii perfect conectate cu ritmul alert al vremurilor noastre.
I n ceea ce priveste noile concepte pregatite pentru Paris, Citroen merge pe mana lui CXPERIENCE, care revolutioneaza standardele designului si confortului in segmentul de top, demonstrând astfel capacitatea marcii de a fi un jucator international activ pe toate segmentele de piata.
Al doilea concept este dedicat motorsportului si poarta numele C3WRC. Prezentat in premiera mondiala, conceptul marcheaza debutul unei noi aventuri sportive pentru Citroën, dupa cum se mentioneaza in comunicatul de presa remis de producatorii francezi.