
Gruparea PSA s-a decis in privinta strategiei de viitor. Citroen, al doilea brand din portofoliu, va fi repozitionata pe piata in urmatorii ani. Mai precis, Citroen va comercializa modele entry-level, in timp ce divizia DS va deveni un brand premium de sine statator.
Strategia sefului PSA – Carlos Tavares -, denumita “inapoi in cursa”, prevede ca Citroen sa se intoarca la radacinile sale, cu masini mai ieftine si mai accesibile publicului larg.
Primul frucnt al acestei strategii este Citroen C4 Cactus, un model cu un pret mai mic decat Opel Astra sau VW Golf. Insa, la nivel de strategie, cel mai important va fi designul simplu si inteligent. Citroen incearca sa mearga in contradirectia curentului de pe piata, cand toata lumea inceraca sa scoata sportivitatea si agresivitatea in termen de design.
Filosofia lui Tavares este ca Peugeot sa urce putin in termini de calitate, pentru a putea concur cu VW, Citroen sa coboare iar DS sa devina brand separat.