A apărut în paginile a peste 1000 de reviste şi este considerată una dintre cele mai frumoase femei din lume. Capacitatea ei de a se adresa unei audienţe globale i-a asigurat o carieră de succes ce se întinde pe mai mult de 25 de ani. Este ambasador UNICEF şi o vedetă internaţională incontestabilă – este Claudia Schiffer.
Originară din Renania, intră acum în următorul său rol ca imaginea germană a Opel în Europa. Va fi atracţia principală a noii campanii „It’s a German” care va avea deja premiera la posturile TV europene în ianuarie, cu excepţia Germaniei şi Marii Britanii.
Claudia Schiffer ilustrează cu farmec conceptul Opel „Made in Germany” în mai multe povestiri mici, reuşite şi foarte emoţionante. Unicitatea modelelor Opel, create cu arta ingineriei germane şi cu concepte inteligente pentru uşi, precum cele etalate de Meriva şi cu tehnologia tracţiunii integrale performante precum cea disponibilă pe modelul Mokka reprezintă o temă foarte importantă a campaniei TV. La finalul fiecărei reclame, Claudia Schiffer rosteşte sloganul captivant: „It’s a German”.
Tina Müller, Director de Marketing Opel spune cu mult entuziasm: „Campania transmite acele valori germane moderne care au fost apreciate şi la nivel internaţional. Opel este recunoscut pentru arta desăvârşită a ingineriei germane, un design emoţional şi un raport preţ/valoare imbatabil. În Claudia Schiffer am câştigat o vedetă nemţească de talie internaţională care se identifică perfect cu marca.”
Şi Claudia Schiffer este încântată de primele zile de lucru în calitate de ambasador Opel: „Am filmat prima reclamă la jumătatea lunii decembrie, la Barcelona. Noile modele Opel se remarcă prin inginerie germană, dar şi prin inovaţie şi practicitate. Meriva, cu uşile din spate cu deschidere inversă este unic şi exlusiv Opel. Este fantastic pentru familii precum a mea.”