Stiri

Conceptele Kai si Vision Coupe, premierele Mazda la Salonul Auto de la Tokyo

De 25 octombrie 2017No Comments

Mazda a prezentat azi doua concepte la Salonul Auto de la Tokyo 2017. Mazda KAI CONCEPT, in premiera mondiala, un hatchback compact care anunta o noua generatie de vehicule inspirate ale producatorul japonez de masini si Mazda VISION COUPE, un concept de design care a debutat cu o zi in urma in cadrul evenimentului Mazda Design Night 2017.

KAI integreaza motorul pe benzina SKYACTIV-X de ultima generatie, SKYACTIV-Vehicle Architecture si o declinare mai matura a limbajului de design KODO. Modelul inglobeaza conceptele de tehnologie, inginerie si stil care vor defini generatia viitoare de autovehicule Mazda. Perfectionarile din toate ariile de dinamica au generat o ambianta mai silentioasa, mai confortabila si au imbunatatit performantele. Conceptul KAI prezinta proportii atletice, solide,   intr-o forma adusa la viata printr-un flux delicat de reflexii asupra lateralelor masinii.

Cele mai importante caracteristici ale VISION COUPE includ un exterior KODO – Soul of Motion, care transpune in realitate estetica minimalista japoneza, ilustrând o forma simpla „one-motion”, care transmite senzatia de viteza. La interior regasim conceptul ma (spatiu) din arhitectura traditionala japoneza, o combinatie intre adâncime tridimensionala si o axa longitudinala puternica pentru a produce o atmosfera relaxanta care, in acelasi timp, pastreaza senzatia de viteza. In ceea ce priveste numele conceptului, acesta aduce un omagiu traditiei Mazda de design elegant reprezentata de modele coupe precum Mazda R360, primul autoturism Mazda, si Mazda Leuce Rotary, cunoscut si sub denumirea Mazda R130.

In plus, Mazda pune reflectoarele pe noua Mazda CX-8, SUV-ul cu trei rânduri de scaune ce urmeaza sa fie pus in vânzare in Japonia in cursul acestui an, precum si pe Mazda MX-5 2018 si Mazda MX-5 RF 2018. Ultimul va oferi o serie de imbunatatiri precum o experienta de condus de o calitate superioara, un habitaclu mai silentios si o gama larga de culori ale caroseriei.

Conform viziunii Mazda pe termen lung pentru dezvoltarea tehnologica, Sustainable Zoom-Zoom 2030, compania cauta sa utilizeze atractia de baza a automobilelor, placerea de a conduce, pentru a inspira oamenii si a aduce valoare societatii.

Share

Leave a Reply

fifteen − 4 =