
Prezentata exact cu un an in urma, noua identitate vizuala Dacia a fost transpusa pe toate modelele gamei. Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale carui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adopta culoarea alba. Logo-ul este format acum din literele D si C desenate in oglinda, simuland un fel de lant, in ideea de robustete. Denumita „Dacia Link”, aceasta sigla este usor vizibila de la distanta, fiind prezenta in plus pe jantele tuturor modelelor.

Logotipul “DACIA” reia tema logo-ului, liniile folosite oferind senzatia unei miscari mecanice, conform explicatiilor producatorului. Compusa din literele D si C stilizate, legate intre ele asemenea elementelor unui lant, noua emblema evoca in acelasi timp robustete si simplitate. O alta schimbare imediat vizibila o constituie aparitia logotipului in partea din spate a tuturor modelelor, precum si pe volanul acestora.
Introducerea noii identitati este insotita de introducerea unei noi culori pentru caroserie, denumita „Lichen Kaki” si a unei noi nuante „Gris Mégalithe”, pentru barele de pavilion, pe scuturile de protectie fata si spate, precum si pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring si Duster.

„Prezentarea noii identitati vizuale pe toate modelele gamei Dacia reprezinta cel de-al treilea si ultimul capitol al strategiei lansate in urma cu mai mult de un an. Acest nou univers vizual reflecta valorile noastre – simplitate, robustete, spirit autentic– sub o forma mai afirmata si mai moderna. Noua identitate reprezinta un impuls vizibil pentru Dacia in indeplinirea ambitiilor sale”. a declarat Denis Le Vot, Director General Dacia.
Introducerea noii identitati de marca are loc simultan pe toate modelele gamei Dacia, iar din data de 16 iunie, clientii vor comanda vehiculele cu noua identitate vizuala. Prezentarea oficiala a noii game Dacia va avea loc la Salonul Auto de la Paris, din luna octombrie a acestui an. Primele vehicule vor fi disponibile in reteaua Dacia inainte de sfarsitul anului.




