
Ferrari ne-a promis ferm ca nu va construit nici un model electric in viitorul apropiat, asadar sarcina a cazut pe seama preparatorilor care, de dragul tehnologiei, risca sa porneasca un razboi, virtual cel putin, intre fanii Ferrari si Porsche. Motivul? Foarte simplu, „retehnologizarea” acestui 308 GTS fiind facuta cu ajutorul unei cutii de viteze construite de Porsche.
Alegerea unei cutii de viteze manuala cu cinci trepte are ca scop, confirm celor de la Electric GT, pastrarea spiritului original al masinii, desi locul celor 240 CP produsi de vechiul motor V8 a fost luat de cei 415 CP ai motorului electric.
In acest moment, masina este alimentata de a o baterie de 33 kWh, capacitate care asigura o autonomie de aproximativ 160 km, insa constructorul american, specializat pe convertirea modelelor clasice la propulsia electrica, ne promite ca pe viitor vom putea opta pentru o baterie ce va asigura o autonomie de doua ori mai mare.
Conversia la propulsia electrica a crescut simtitor masa proprie a masinii, de la 1286 kg la 1519 kg, insa cuplul constant de 447 Nm al motorului electric va elimina cu siguranta acesta „neplacere”.