Parte a noii identitati vizuale, dezvaluite in vara anului trecut, dealerii Dacia vor adopta in scurt timp o noua infatisare. Pana la sfarsitul anului, 1000 de dealership-uri Dacia din intreaga lume (aproximativ 40% din retea) vor trece la noua imagine de marca. Este vorba despre noi culori, materiale, logo, configuratie a showroom-ului.
Culoarea kaki-verde va fi noua nuanta (Dacia a trecut anul trecut de la bleu la kaki) care se va regasi de jur-imprejurul fatadei showroom-ului. Deasupra vitrinei principale va fi montat inscrisul DACIA, format din noile litere stilizate, cu corp kaki si margini negre. Un totem de mari dimensiuni va fi vizibil de la departare, acesta utilizand la baza lemnul (care comunica autenticitate si caldura) si in varf noul logo.
Un al doilea totem, de mici dimensiuni, se va regasi la intrarea in cladire, oferind informatii practice pentru clienti. Zona receptiei va fi un spatiu prietenos, pentru a oferi vizitatorilor o atmosfera destinsa si familiara. Primul dealership care a adoptat noua identitate vizuala se afla in Melun, Franta si contituie proiectul pilot al acestei actiuni ample de rebranduire.