
Intr-un trafic rutier de multe ori aglomerat, respectarea regulilor de circulatie si comportamentul corect sunt de multe ori neglijate. Ursus Breweries, prin platforma DespreAlcool.ro, continua eforturile de constientizare asupra responsabilitatii pe care fiecare o are in trafic si lanseaza campania nationala Din Trafic, de promovare a unui comportament corect si preventiv pe drumurile publice.
Campania este realizata in parteneriat cu un specialist in siguranta rutiera, Costin Tatuc, cu o vasta experienta in gestionarea de campanii preventiv-educative in cadrul Politiei Romane, precum si cu alti experti si personalitati invitate, cum sunt Cristi Predoi si Andreea Remetan. Din Trafic include discutii despre importanta regulilor de circulatie si comportamentului ce trebuie avut in trafic de catre pietoni, soferi auto, motociclisti si biciclisti.
Prin intermediul articolelor publicate in sectiunea Din Trafic din platforma DespreAlcool.ro si a video-urilor filmate in „studio-ul” Trafic FM, un spatiu similar unui studio de radio amenajat special doar pentru durata acestei campanii, utilizatorii vor afla informatii relevante, solutii pentru potentiale situatii dificile, sfaturi esentiale despre educatia rutiera, precum si reguli de baza ale sigurantei. Primul episod al campaniei poate fi urmarit aici, iar toate materialele se vor regasi in social media sub hashtagul #DinTrafic.
“Cand toata lumea se grabeste, iar traficul este sufocant, respectarea regulilor de circulatie a ajuns sa fie de multe ori neglijata, si chiar facultativa pentru unii. Ar trebui ca toti participantii la trafic sa fie responsabili pentru ceea ce fac si sa isi asume propriile actiuni, ceea ce se poate realiza printr-o informare corespunzatoare. Prin campania Din Trafic punem la dispozitia tuturor participantilor in trafic o sursa de informatii verificata pentru a adopta un comportament corect si sigur, prin care sa ajunga cu bine la destinatie. Totodata, este o noua oportunitate de a sublinia efectele nedorite pe care le are alcoolul consumat la volan, pe motocicleta, bicicleta sau ca simplu pieton”, a declarat Robert Uzuna, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries.
„In ultimii ani, numarul accidentelor in Romania s-a mentinut la un nivel ridicat. Viteza, neadaptata la conditiile meteo si de drum, indisciplina pietonilor si nerespectarea principiilor conduitei preventive sunt cele mai importante motive pentru care accidentele au loc. M-am implicat, de cate ori am avut oportunitatea, in sprijinirea demersurilor pentru educarea si constientizarea participantilor la traficul rutier, si ma bucur ca pot, inca o data, sa contribui la schimbarea in bine a comportamentului acestora”, a declarat Costin Tatuc, specialist in siguranta rutiera.
Campania Din Trafic este o continuare a eforturilor Ursus Breweries, derulate prin platforma DespreAlcool.ro, de a transmite soferilor si participantilor in trafic informatii utile, cu ajutorul carora acestia sa poata avea un comportament responsabil. In 2011, compania a lansat aplicatia ZeroLaMie, prin intermediul careia soferii pot afla timpul estimat in care alcoolul se elimina din sange si pot conduce din nou fara probleme. Alte campanii de impact au fost Don’t drink and drive si Don’t drink and walk, prin care Ursus Breweries a promovat zero alcool la volan, respectiv consumul responsabil de alcool in diferite situatii sociale.
Mai multe despre campaniile derulate puteti citi pe www.DespreAlcool.ro, platforma Ursus Breweries care incurajeaza consumatorii sa se bucure de momentele cu prietenii intr-un mod echilibrat si responsabil. Prin intermediul acestei platforme, tinerii adulti si consumatorii maturi au la indemana cele mai valoroase resurse si informatii legate de consumul responsabil de alcool.