ElectricStiri

DS E-Tense Performance prefigureaza noi solutii ale viitoarelor BEV

De 7 februarie 2022No Comments

DS a prezentat o versiune imbunatatita a conceptului E-Tense, cu caroserie de tip monococa din fibra de carbon si transmisie preluata de pe un monopost de Formula E. Sistemul de propulsie este format din doua motoare electrice care ofera o putere combinata de 600 kW (250 kW pe puntea si 350 kW pe spate), adică 815 CP si un cuplu la roata (nu la iesirea din motor) de 8.000 Nm.

Bateria a fost inspirata de cursele de masini electrice si dezvoltata in colaborare cu TotalEnergies si filiala sa, Saft, avand un sistem de racire imersiv pentru celule, in contradictie cu tehnologia actuala – gratie unei solutii personalizate, Quartz EV Fluid. Bateria permite faze de accelerare si regenerare de pana la 600 kW, precum si explorarea de noi cai pentru generatiile viitoare de vehicule de serie.

DS E-Tense Performance aduce in atentie si detalii despre viitorul limbaj de design, cu noi lumini de zi formate din 800 de segmente LED, parte frontala ce are in locul calandrului un ecran ce afiseaza logo-ul DS si doua camere video positionate in locul farurilor.

Cockpit-ul a fost proiectat pentru a colecta date, cu scaune tip scoica si volan imprumutat de la monopostul de Formula E. De asemenea, sistemul audio este furnizat de Focal, care introduce o pereche de difuzoare exclusiviste Scala Utopia Evo in culorile prototipului. 

Echipa DS Performance va organiza primele teste cu prototipul chiar din aceasta luna. Jean-Éric Vergne, ambasadorul E-Tense, si Antonio Felix da Costa, ambii campioni in Formula E, vor urca la volan pentru a finaliza procesul de dezvoltare al acestuia, inainte de a incepe testele pe pista și drumuri publice.

Share

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373