Motorsport

Dunlop si SERT si-au extins pozita de lider in cursa din EWC de la Oschersleben

De 20 august 2013No Comments

Cursa de 8 ore de la Oschersleben din cadrul Campionatului Mondial de Anduranță FIM a fost una de linie dreaptă pentru echipa Suzuki Endurance Team (SERT) și Dunlop. Motocicleta cu numărul 1 a campionilor ce au dominat această cursă a fost în pole position vineri și a condus cursa de la start până la linia de sosire cu o serie de tururi dominate categoric încă din primele stadiile ale cursei. De la prima oprire n-a mai fost nici o privire în spate, iar trio-ul piloților francezi și-a extins conducerea tur după tur, terminând cursa cu două tururi înaintea celor mai apropiați rivali.

Echipa Honda TT Legends a urcat câteva locuri din poziția a 11-a în care era la start, însă o problemă cu combustibilul a devansat-o la jumătatea cursei. După căderea până pe locul 17, echipa a recuperat și s-a clasat la finele etapei pe locul nouă, apoi pe locul 6 în clasa sa.

Echipa R2CL a fost un potențial pretendent la podium, ocupând locurile trei și patru până la jumătatea cursei când o problemă cu filtrul de carburant a oprit atacul piloților săi. În ciuda faptul că echipa e terminat doar pe locul 20, aceasta și-a arătat tempo-ul extraordinar, stabilind al doilea cel mai bun timp pe tur din cursă.

Echipele Dunlop au condus întrecerea la Superstock de-a lungul celor opt ore de cursă, dar trei concurenți diferiți au ținut topul. Piloții echipei Penz3.com Franks Autowelt Racing Team au fost câștigătorii finali, preluând conducerea cu doar două ore și jumătate înainte de finalul cursei, de la piloții echipei Motors Events April Moto, aceștia conducând după prăbușirea celor de la Junior Team LMS Suzuki.

Echipele care au terminat pe al doilea și al treilea loc în clasa de deschidere, Aprilia Grebenstein și KSB One Racing, au ales de asemenea să alerge cu anvelope Dunlop.

Peter Chapman, Dunlop EWC Race Coordinator: “Am avut un plan, am venit și am executat planul. Este mare păcat că Honda TT Legends și R2CL au avut probleme, deoarece am fi putut înregistra mai multe puncte în clasamentul general al campionatului. Cinci din nouă locuri pe podium, incluzând aici două victorii decisive, este ceva de care să fii mândru, iar să conduci în EWC și în clasele Superstock înainte de ultima rundă în competiție demonstrează forma bună în care ne aflăm.”

Despre Dunlop

Dunlop este unul din producătorii de anvelope de înaltă şi ultra-înaltă performanţă lideri la nivel mondial, cu un impresionant palmares de succese în motorsport. Dunlop este partener tehnic al Echipei de Curse de Anduranță Suzuki, al echipei Honda TT Legends, al Kawasaki și Honda, precum și furnizorul exclusiv de anvelope pentru Moto2 și Moto3.

Experienţa extinsă a Dunlop în cursele de profil a condus la dezvoltarea de tehnologii inovative pentru anvelopele proiectate pentru condusul de zi cu zi. 2013 reprezintă a 125-a aniversare a Dunlop și a introducerii anvelopei pneumatice de către fondator.

Anvelopele Dunlop au echipat vehiculul care a câștigat primul campionat de motociclete clasa 500cc în 1949 și au dominat această competiție de-a lungul următoarelor decenii. În 1991 motocicleta echipată cu anvelope Dunlop a câștigat primul din cele trei titluri consecutive World Superbike și în 2008 Marco Simoncelli a obținut cea de-a 200-a victorie consecutivă Dunlop în clasa 250cc GP, o serie în care Dunlop și-a adjudecat 17 titluri mondiale. Anul 2010 a asistat la devenirea Dunlop ca principal furnizor de anvelope pentru Moto2, urmându-i 2012 pentru Moto3.

Cursele de anduranță au fost dominate de echipele și piloții Dunlop, cu nouă titluri din unsprezece în Campionatul Mondial de Anduranță obținute începând cu anul 2002. Dunlop a câștigat fiecare premiu important pentru motociclete, de la GP World Championships la Isle of Man TT, de la World Superbike și Supersport la World Endurance, cu succese similare în motorcross și alte campionate off-road.                

Cele mai recente anvelope Dunlop pentru stradă sunt incluse în echiparea originală a motocicletelor principalilor producători precum Honda, Kawasaki, KTM și Suzuki.                       

 

 

Share

Leave a Reply

ten − eight =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373