Peugeot a ajuns in zilele noastre o marca de volume, care face automobile pentru publicul larg. In ciuda unor declaratii care au tot promis repozitionarea marcii catre segmentul premium, Peugeot a ramas, prin modelele sale, in acelasi loc.
Imaginea companiei franceze era mult mai buna acum jumatate de secol, cand masinile Peugeot puteau fi vazute in proprietatea unor figuri de vaza din societate. Unele dintre aceste figuri proveneau chiar din industrie iar poate cel mai important proprietar de Peugeot-uri a fost, pana in anii ’70, Enzo Ferrari.
Spre exemplu, in 1966 Enzo conducea un Peugeot 404 pentru treburile sale zilnice. Boss-ul Ferrari avea la dispozitie un interior capitonat in piele, un volan special Nardi si lumini de ceata de pe Lancia Flaminia. In 1969 si-a inlocuit masina cu un sedan 504, dupa care a urmat un 504 coupe pe care l-a condus in perioada 1971-1973.
Din acest moment, Enzo a inceput sa utilizeze masini Fiat. De asemenea, omul care a pus bazele celei mai prestigioase companii auto din prezent a mai detinut un Mini Cooper original, care era preferat iarna, cand tractiunea fata il ajuta pe sofer mai mult.
Dino Tagliazucchi, soferul lui Enzo, a dezvaluit ca seful sau folosea modelul 365 GT doar pentru a promova brandul, preferand Peugeot-urile pentru drumurile mai lungi si transportul zilnic. Mai mult, fostul sofer spune ca de multe ori Enzo Ferrari prefera sa-si conduca singur masinile.