EIT Forum Auto, unic importator Volvo in Romania, a organizat un eveniment care a avut ca principal obiectiv familiarizarea mass mediei cu aptitudinile noului Volvo S60. Evenimentul a fost organizat intr-un mediu propice conditiilor de siguranta maxima necesare, pe platforma scolii de pilotaj Titi Aur, din cadrul Romexpo. Astfel, probele practice au simulat situatii reale, la limita, alaturi de cel mai cunoscut pilot roman, Titi Aur, precum si de echipa tehnica Volvo.
EIT Forum Auto a asigurat adrenalina invitatilor, propunand participarea la doua tipuri de test drive: Safety si Dynamic. In cadrul primului test au fost evidentiate sitemele de pilot automat adaptiv, de siguranta urbana, precum si cel de detectare a pietonilor. Sistemul de siguranta urbana este prezent in dotarea standard a noului Volvo S60. Aceasta functie detecteaza un obstacol, aflat sau nu în miscare, si frâneaza automat, pe cat posibil, de la o viteza de maxim 30 km/h, pentru scaderea sanselor, sau chiar pentru evitarea producerii unui accident.
Sistemul de detectare a pietonilor, introduce o tehnologie revolutionara de siguranta preventiva. Aceasta utilizeaza un senzor radar care, impreuna cu o camera montata in partea superioara a parbrizului, detecteaza si memoreaza pietonii aflati in vecinatatea masinii. In situatia in care coliziunea este considerata iminenta, sistemul franeaza automat masina si, in functie de viteza, limiteaza sau chiar evita accidentul. Sistemul de detectare a pietonilor este ofertat optional impreuna cu sistemul de avertizare a coliziunilor si cu functia de pilot automat adaptiv.
Cea de-a doua proba si, totodata, cea mai spectaculoasa, a combinat testul Elanului cu Slalomul. Debutand cu o sesiune demonstrativa sustinuta de Titi Aur, proba a fost reluata apoi de catre fiecare reprezentant al mass mediei, impreuna cu Titi Aur pe post de copilot. Din nefericire, in cadrul acestui test a avut loc si un incident neasteptat. Una dintre masinile de drive test a fost avariata, in urma unui impact frontal la o viteza de peste 40km/h. Toate sistemele de siguranta ale masinii s-au declansat insa corespunzator, astfel ca atat pilotul, cat si copilotul, nu au suferit accidentari. Asadar, Volvo si-a demonstrat inca o data, sinonimia cu siguranta auto.
Din punct de vedere al motorizarilor, S60 este disponibil la lansare cu patru motorizari, doua pe benzina si doua diesel: 3 litri turbo, cu sase cilindri în linie, 304 CP si tractiune integrala, si 2 litri turbo, patru cilindri, 203 CP. Motorizarile diesel D5 de 2,4 litri, cu cinci cilindri cu 205 CP si D3, 2 litri si 163 CP. Motorizarea diesel D5 poate fi comandata atat cu tractiune fata cat si cu tractiune integrala. Preturile pentru noul Volvo S60 pornesc in Romania de la 31.620 Euro, Tva 24% inclus (motorizare diesel D3/163 cp). EIT Forum Auto, unic importator Volvo in Romania, a organizat un eveniment care a avut ca principal obiectiv familiarizarea mass mediei cu aptitudinile noului Volvo S60.
Evenimentul a fost organizat intr-un mediu propice conditiilor de siguranta maxima necesare, pe platforma scolii de pilotaj Titi Aur, din cadrul Romexpo. Astfel, probele practice au simulat situatii reale, la limita, alaturi de cel mai cunoscut pilot roman, Titi Aur, precum si de echipa tehnica Volvo. EIT Forum Auto a asigurat adrenalina invitatilor, propunand participarea la doua tipuri de test drive: Safety si Dynamic. In cadrul primului test au fost evidentiate sitemele de pilot automat adaptiv, de siguranta urbana, precum si cel de detectare a pietonilor. Sistemul de siguranta urbana este prezent in dotarea standard a noului Volvo S60. Aceasta functie detecteaza un obstacol, aflat sau nu în miscare, si frâneaza automat, pe cat posibil, de la o viteza de maxim 30 km/h, pentru scaderea sanselor, sau chiar pentru evitarea producerii unui accident.
Sistemul de detectare a pietonilor, introduce o tehnologie revolutionara de siguranta preventiva. Aceasta utilizeaza un senzor radar care, impreuna cu o camera montata in partea superioara a parbrizului, detecteaza si memoreaza pietonii aflati in vecinatatea masinii. In situatia in care coliziunea este considerata iminenta, sistemul franeaza automat masina si, in functie de viteza, limiteaza sau chiar evita accidentul. Sistemul de detectare a pietonilor este ofertat optional impreuna cu sistemul de avertizare a coliziunilor si cu functia de pilot automat adaptiv.
Cea de-a doua proba si, totodata, cea mai spectaculoasa, a combinat testul Elanului cu Slalomul. Debutand cu o sesiune demonstrativa sustinuta de Titi Aur, proba a fost reluata apoi de catre fiecare reprezentant al mass mediei, impreuna cu Titi Aur pe post de copilot. Din nefericire, in cadrul acestui test a avut loc si un incident neasteptat. Una dintre masinile de drive test a fost avariata, in urma unui impact frontal la o viteza de peste 40km/h. Toate sistemele de siguranta ale masinii s-au declansat insa corespunzator, astfel ca atat pilotul, cat si copilotul, nu au suferit accidentari. Asadar, Volvo si-a demonstrat inca o data, sinonimia cu siguranta auto.
Din punct de vedere al motorizarilor, S60 este disponibil la lansare cu patru motorizari, doua pe benzina si doua diesel: 3 litri turbo, cu sase cilindri în linie, 304 CP si tractiune integrala, si 2 litri turbo, patru cilindri, 203 CP. Motorizarile diesel D5 de 2,4 litri, cu cinci cilindri cu 205 CP si D3, 2 litri si 163 CP. Motorizarea diesel D5 poate fi comandata atat cu tractiune fata cat si cu tractiune integrala. Preturile pentru noul Volvo S60 pornesc in Romania de la 31.620 Euro, Tva 24% inclus (motorizare diesel D3/163 cp).