

La trei ani de la lansarea actualei generatii, Jeep aduce cateve modificari SUV-ului sau. Versiunile Compass destinate pietei europene, vor fi fabricate de acum in fabrica FCA din Melfi, Italia (anterior se produceau in Mexic), ceea ce va duce la micsorarea timpului de livrare catre clientul final.
Compass facelift a primit un nou motor pe benzina cu patru cilindri, de 1.3 litri, disponibil in doua versiuni de putere: 130 CP in combinatie cu o transmisie manuala cu sase trepte si 150 CP alaturi de o transmisie automata cu doua ambreiaje si sase trepte DDCT (Dual Dry Clutch Transmission). Ambele motorizari sunt cu tractiune fatasi au un cuplu de 270 Nm.
Mixul intre puntea fata motoare si transmisia automata este o premiera pentru Compass. Decizia a fost luata tinandu-se cont de evolutia segmentului C-SUV in Europa, in care 28% din vanzari sunt reprezentate de versiuni 4×2 automate. Tot o noutate este si modul “Sport” oferit de transmisia DDCT.
Turbodieselul de 1.6 litri si 120 CP ramane in oferta, fiind disponibil cu transmisie manuala si tractiune fata. In a doua jumatate a anului se vor putea comanda si versiunile 4xe, cu sistem plug-in hybrid, format dintr-un motor electric si acelasi 1.3 litri, dar cu puteri de 190 si 240 CP. Ambele versiuni sunt exclusiv 4×4.

Exteriorul a primit cinci nuante noi de culoare si sase modele de jante (cate una dedicata fiecarei echipari), iar in habitaclu debuteaza pe Compass noul Uconnect Services standard pentru ambele sisteme de infotainment, de 7 si 8,4 inci.