
Ferrari este cel de-al treilea constructor, dupa Audi si Mercedes, care intra in cursa pentru dezvoltarea unui turbocompresor electric, cu scopul de a reduce consumul fara a altera performantele.
Italienii sunt interesati de beneficiile oferite de motoarele turbo, insa lag-ul acestora nu se potriveste prea bine cu pretentiile marcii. De aceea, inginerii Ferrari s-au gandit sa inlocuiasca turbina standard cu una actionata electric.
Daca aceasta solutie ofera rezultatul scontat si se dovedeste fiabila vom afla insa de la Audi, care va fi probabil primul constructor ce va produce in serie un astfel de motor. Lansat pe conceptul RS5 TDI, acesta produce 385 CP si 750 Nm dintr-un motor V6 de trei litri.
Pana la definitivarea acestui motorizari, Ferrari ne pregateste pentru 2016 cateva modele cu motoare V8 bi-turbo, printre care gasim si modelul FF.
Motorul V12 va ramane aspirat, insa Ferrari intentioneaza sa introduca un nou model de intare in gama ce va avea sub capota un V6 de trei litri ce va fi, evident, supraalimentat, ins acest lucru nu se va intampla inainte de 2020.