Dupa ce LaFerrari a dat tonul prin aducerea la bord a unui motor electric pe post de „asistent” pentru impresionantul V12 de 6,3 litri, a venit acum randul celorlalte modele din gama sa adopte denumirea de „hibrid”.
Era de asteptat ca tehnologia dezvoltata in Formula 1 sa ajunga, in cele din urma pe mai multe modele de serie, iar daca in cazul varfului de gama de la Ferrari prezenta la bord a unui motor electric este „acceptabila”, pentru ca are doar rolul de a da un plus de putere exact ca sistemul KERS, pentru restul gamei este posibil ca rolul acestuia sa fie mai amplu.
Sergio Marchionne, CEO Ferrari, ne anunta ca toate proiectele aflate in desfasurare vor fi modificate pentru a permite folosirea sistemelor hibride de propulsie, iar incepand din 2019 toate modelele constructorului italian vor avea la bord un motor electric.
Marchionne cosidera ca folosirea motoarelor electrice este singura solutie ca modelele viitoare sa ofere performante cu mult peste cele oferite de un motor clasic cu combustie interna.