Stiri

Ford crede ca Vignale va avea succes in Europa

Ford va lansa de anul viitor sub-brandul Vignale, care va debuta odata cu Mondeo Vignale, urmat de versiunea premium a lui S-Max. Planul celor de la Ford este sa smulga din clientela de modele premium, insa toata chestiunea implica riscuri majore avand in vedere concurenta existenta pe segment.

Daca planul va da roade, Ford ar urma sa devina profitabil in Europa, o regiune unde nu a mai cunoscut gustul banului din 2010. Mai mult, pana in 2017, Ford va lansa 25 de noi modele sau facelift-uri cu scopul declarat de a creste vanzarile de pe Batranul Continent cu cel putin 25% pana in 2020.

Daca strategia va merge, marca americana ar ajunge la un total de 1,65 milioane de unitati. Vignale va fi raspunsul celor de la Ford pentru o masina premium germana, un lucru vazut cu reticenta de specialisti. Nu si de Roelant de Waard, seful pe vanzari Ford din Europa, care da exemplul lui S-Max, achizitionat in versiunea de top de foarte multi clienti care au condus inainte un model premium german.

Cum Ford planuieste Vignale, acelasi lucru il fac si alti producatori. PSA doreste sa urce nivelul masinilor Peugeot si lucreaza deja la brandul DS de la Citroen, Renault pregateste Initiale Paris iar Fiat va lansa o ofensiva puternica cu noua fata a marcii Alfa Romeo.

Nici ideea lansarii brandului de lux Lincoln in Europa nu este deloc de neglijat pentru Ford, chiar daca Alan Mulally, CEO-ul companiei, a declarat ca acest lucru este exclus.  

Share

Leave a Reply

18 − 15 =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373