Ford foloseste tehnologia C-V2X (Cellular Vehicle-to-Everything) pentru a comunica intre masina si semafoarele stradale, intr-un proiect fondat de Ministerul german pentru Digitalizare si Transport, cu participarea Universitatii din Aachen, Vodafone Straßen. NRW si orasul Aachen. Testele au inceput in ianuarie 2020 si s-au incheiat chiar azi, la sfarsitul lunii martie. Masina de test, un Ford Kuga Plug-In Hybrid, special echipat cu tehnologia necesara a efectuat testele pe o portiune de drum din orasul Aacen, cu opt semafoare consecutive, cat si pe doua portiuni din afara orasului, unde se aflau trei semafoare consecutive.
Pentru testarea situatiilor zilnice de condus, vehiculul de testare a primit informatiile pentru momentul în care semafoarele au trecut de la rosu la verde si de la verde la rosu. Sistemul Adaptive Cruise Control a adaptat apoi viteza vehiculului pentru a asigura ca o proportie cat mai mare din masini beneficiaza de culoarea verde. Cand semaforul era rosu, viteza vehiculului a fost redusa cu mult inainte de intersectie – de exemplu de la 48 km/h la 32 km/h – pentru a se asigura ca va ajunge la intersectie chiar in momentul cand semaforul a devenit verde.