Ford sustine ca circa 10-15% dintre clienti europeni si-au manifestat dorinta ca masinile lor sa fie separate de versiunile normale ale modelelor, chiar si de cele prevazute cu echiparea Titanium X.
Biroul american al celor de la Ford le-a raspuns cu propunerea unui sub-brand: Vignale. Vignale va fi emblema ce va diferentia un Ford standard de unul dotat special iar clientii vor putea avea un statut special la dealerii companiei. Pentru a marca momentul, Ford va prezenta la Salonul Auto de la Frankfurt noul Vignale Mondeo. Dupa Mondeo, versiune disponibila doar in Europa, S-Max si Edge vor urma tratamentul Vignale. Schimbarea va fi evidentiata prin indepartarea emblemei Mondeo si utilizarea numelui Vignale.
Clientii acestui sub-brand Ford vor beneficia de un interior mult mai bine dotat, care se va situa la un nivel calitativ mai mare, urmand sa fie prevazut cu scaune imbracate in piele, accente cromate pe fatetele portierelor sau insertii din piele la nivelul consolei centrale, a volanului si a instrumentarului de bord.
Roelant de Waard, seful pe vanzari la Ford Europe, spune ca Vignale se adreseaza clientilor care nu au mult timp liber, sunt persoane independente si doresc sa se simta special. Unul dintre serviciile speciale oferite la dealeri ar fi spalatorie gratuita pe toata perioada de viata a masinii. [widgetkit id=76]