Stiri

Ford S-MAX si Galaxy primesc motorizare hibrid

De 9 februarie 2021No Comments
;;;;;;

Cele doua monovolume Ford, ambele cu sapte locuri, se alatura gamei electrificate a constructorului american. Este vorba despre o versiune hibrid, cu motor de 2.5 litri benzina, de 190 CP, ce functioneaza dupa ciclul Atkinson, alaturi de o baterie de 1,1 kWh si un motor electric. Tractiunea este exclusiv pe puntea fata, transmisia disponibila fiind automata “power-split” cu opt trepte. Consumul mixt anuntat este de 6,4 l/100 km.

Pentru a face loc bateriei litiu-ion sub podeaua lui S-Max, Ford a modificat traseul sistemului de evacuare. Chiar daca a aparut bateria, volumul de incarcare, cu randurile doi si trei rabatate, a ramas 2200 litri, identic cu al versiunilor cu motorizari conventionale.

In habitaclu se regasesc display-ul de 10 inci al instrumentarului de bord, functiile Brake Coach si EV Coach pentru asistenta condusului eco. Versiunile Trend si Titanium au scaune frontale aprobate AGR (pentru buna sanatate a spatelui), in vreme ce S-MAX Vignale Hybrid propune ofera scaune fata cu incalzire, ventilatie si masaj.
Ford S-MAX Hybrid si Galaxy Hybrid sunt produse in Spania, la Valencia.

Share