Tesla si al sau sistemul de condus semi-autonom – Autopilot – primesc o lovitura din Germania. Vazuta ca un adversar pentru marcile premium germane in perspectiva evolutiei pe care industria auto o va avea, Tesla Motors are probleme cu autoritatile federale germane.
Mai precis, autoritatile germane au efectuat un control amanuntit asupra sistemului Autopilot si au dat un verdict dur: nu este un sistem de condus autonom.
Dupa avertizarea lansata public, prin care guvernul german sustine ca proprietarii de Tesla trebuie sa fie constienti ca nu se pot baza pe Autopilot, a venit si avertizarea directa asupra producatorului care in opinia autoritatilor nu ar trebui sa-si promoveze sistemul cu acest nume, pentru ca nu furnizeaza ceea ce s-ar putea numi pilotaj auto.
Legea germana invocata de autoritatea automobilistica federala din aceasta tara prevede in mod explicit ca toti soferii trebuie sa controleze masinile chiar si cand Autopilot este in functiune.
In continuare, Tesla raspunde ca acest sistem este oferit in versiunea beta si ca el necesita atentia si monitorizarea soferului.