
Noua generatie Corvette se bucura de un succes remarcabil, asadar constructorul american s-a gandit sa creasca pretul in raport cu cererea.
Sportiva americana a fost mereu in avantaj fata de rivalele europene cand venea vorba de pret, insa ultima generatie Corvette a marit intr-un fel distanta oferind finisari superioare generatiei precedente, pretul acestui afiind considerat “chilipir” de catre presa si public.
De la 1 martie insa, diferenta se micsoreaza cu 2.000 de dolari (1.450 de euro), pentru ca GM a considerat ca noul Stingray e totusi prea ieftin. Vor fi afectate ambele versiuni, coupe si cabriolet, fiind majorat cu 1.200 de dolari (865 de euro) si pretul pachetului Z51.
Noul pret se aplica masinilor fabricate dupa 1 martie, asadar cei care au comandat deja masina vor plati vechiul pret, acesta fiind valabil si pentru masinile aflate pe stoc.
Faptul ca noul Corvette se bucura de un asa succes este o veste buna, insa graba cu care GM vrea sa profite de acest lucru arata o lipsa de respect fata de clienti.