
Consiliul de administratie General Motors (GM) a folosit reuniunea sa din Russelsheim pentru a sublinia angajamentul fata de Opel si Germania. Acest angajament a fost, de asemenea, reflectat prin aprobarea unui amplu program de investitii.
„Fiind o companie auto de nivel global, GM are nevoie de o prezenta puternica in Europa – in termeni de design si dezvoltare, precum si in procesul de productie si vanzari”, a declarat Dan Akerson, Presedinte si CEO GM, la un briefing de presa la Adam Opel Haus.
„Opel este esential pentru succesul nostru si are sprijinul total al companiei-mama.” Consiliul de Administratie a ales Germania pentru una dintre intalnirile programate regulat pentru a obtine informatii direct de la sursa cu privire la progresele inregistrate de strategia pe 10 ani DRIVE!2022 si provocarile pietei auto europene.
Consiliul a folosit ocazia pentru a se intalni cu economisti, politicieni si sindicalisti. In plus fata de Akerson, CEO Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann, Presedintele Consiliului de Supraveghere, Steve Girsky, si Presedintele Consiliului de Lucru, Dr. Wolfgang Schäfer -Klug, au vorbit la conferinta de presa de astazi, la Russelsheim. Consiliul de administratie a salutat oaspetii de onoare, prim-ministrul landului Hessa, Volker Bouffier, ambasadorul american, Phil Murphy, precum si primarul din Rüsselsheim, Patrick Burghardt, care a adus vizitatorilor Cartea orasului pentru a o semna.
Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO Adam Opel AG, a subliniat faptul ca este o mare onoare pentru Opel sa gazduiasca consiliul GM: „Acest Consiliu a exprimat din nou foarte clar ca planul nostru pe 10 ani DRIVE!2022, care prevede revenirea noastra la profitabilitatea pana la mijlocul deceniului, are suportul complet al companiei mama”.
O mare parte din investitii merg in ofensiva de modele Opel. Pana in 2016, Opel va introduce 23 noi modele si 13 motorizari noi.
In urma intalnirii cu presa, Dan Akerson a aratat o bucata din Zidul Berlinului care apartine Opel si care va fi plasata in fata Adam Opel Haus, pe Friedrich-Lutzmann-Ring. „Aceasta bucata de zid este un simbol al culturii noastre corporative”, a declarat CEO-ul Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann. „Simbolul trebuie sa reamintesca tuturor ca nu acceptam ziduri sau obstacole, ca eliminam orice obstacole din mintile noastre si pe cele dintre diferitele culturi si incepem acum un nou capitol in istoria Opel.”
Robert Gherghe
robert@voom.ro