Chiar daca piata automobilelor electrice nu evolueaza asa cum si-ar dori producatorii, nu inseamna ca nu exista concurenta. Dupa ce Tesla a pus “degetul pe rana” si a prezentat punctele slabe ale lui Chevy Volt, adica autonomia redusa pentru modul electric, a venit acum randul celor de la GM sa identifice partile slabe ale modelelor Tesla, si anume pretul.
Asadar, reactia gigantului american a fost ceva mai lenta, insa un oficial al companiei a declarat ca un automobil electric cu autonomia de peste 320 km (200 mile) a fost inclus in planurile de viitor, iar pretul va fi consiuderabil mai mic fata de Tesla Model S.
In acelasi timp, GM va mari autonomia modelelor electrice deja existente, sau chiar o va dubla, si va reduce preturile cat mai mult posibil.
Dan Akerson, CEO GM, a confirmat deja ca urmatoarea generatie a modelului Volt va avea o autonomie de 100 km, iar cand va fi lansat, in 2016 sau 2017, va costa cu 10.000 de dolari mai putin decat actualul model. Pentru Spark autonomia ar trebui sa creasca pana la 130 km, iar noul varf de gama va putea tine piept modelelor Tesla, insa la un pret mult mai mic.