
Ajuns la cea de-a zecea generatie, sedanul japonezilor a debutat peste ocean intr-o formula noua, fiind echipat pentru prima data cu un motor turbo.
Fanii acestei marci vor avea dificultati in a recunoaste noua generatie Civic, deoarece designerii s-au intrecut pe ei in incercarea de a da o linie noua acestei game care este pe piata de peste 40 de ani. Cu dimensiuni mai mari decat ale unui Accord din anii `90, Honda Civic Sedan este mai lung si mai lat si decat actuala generatie Civic, in schimb pierde putin la inaltimea totala.
Schimbarea majora este insa sub capota unde gasim acum un propulsor de doi litri ce produce 158 CP, cu 15 CP mai mult fata de modelul pe care il inlocuieste, pentru versiunile de intrare in gama, in schimp modelele superioare vor primi un motor supraalimntat de 1,5 litri ce va produce 174 CP, cu 31CP mai mult fata de actualul motor aspirat de 1,8 litri. Honda ofera doua tipuri de transmisii, una clasica manuala cu sase trepte si una cu variatie continua, insa noul motor turbo va fi disponibil doar in combinatie cu cutia de viteze CVT.
Chiar daca dimensiunile exterioare au crescut, Honda se lauda cu o masa totala redusa cu 30 km si cu o rigiditate a caroseriei sporita. Noul Civic Sedan sta foarte bine pe partea de dotari, toate versiunile fiind echipate cu climatizare automata, gama superioara beneficiind de control separat pe doua zone.
Noul sistem multimedia asigura conectivitatea cu sistemele Apple CarPlay si Android Auto, iar consola centrala a fost regandita pentru a oferi mai mult spatiu pentru obiectele personale. Noul CIvic Sedan va fi disponibil la vanzare incepand din toamna acestuian, productia fiind realizata in uzinele Honda din Greensburg USA si Alliston Canada.