Se stie deja ca Honda a cumparat un Porsche 911 GT3 in timpul perioadei de testare si dezvoltare a supercarului NSX pentru a-si face bine temele cand vine vorba despre concurenta. Nu se stia pana de curand ca Honda a mai cumparat si un Ferrari 458 Italia.
Chiar daca nu au mare legatura, cei de la Honda au dorit sa invete din experienta unui supercar precum Ferrari. Si au cumparat modelul, l-au desfacut piesa cu piesa, mai precis l-au taiat in jumatate pentru a vedea structura de aluminiu, ceva unic la Ferrari, si in cele din urma, dupa ce au terminat analiza, l-au aruncat. Ramasitite acestui Ferarri 458 Italia au ajuns in containerele de reciclare ale centrului de cercetare si dezvoltare al companiei japoneze.
Honda nu avea niciun motiv sa pastreze componentele lui Ferrari 458 Italia, dupa ce scopul sau a fost servit. Astazi, cand NSX este gata, stim ca cele doua supercaruri sunt diferite in punctul esential: motorul.
Daca Ferrari are un V8 de 4.5 litri natural aspirat, un clasic in viata, pe cand NSX are un biturbo V6 acompaniat de 3 propulsoare electrice.