Horacio Pagani a reusit sa creeze de unul singur o alternativa la supercaruri precum Ferrari, Lamborghini, Porsche sau McLaren. El a creat Pagani Automobile, un producator auto de nisa care construieste supercaruri exclusiviste.
Asta nu inseamna ca domnul Pagani nu iubeste automobilismul in toata diversitatea sa. Invitat special la Festivalul Porsche din Italia, Horacio Pagani s-a prezentat corespunzator, nu cu un Pagani Zonda sau Huayra, ci cu trei modele Porsche, toate proprietate personala. Ajutat de familia sa, fondatorul Pagani a adus un Carrera GT argintiu, un Cayman GT4 nou-nout si 918 Spyder pe albastru.
Domnul Pagani stie foarte bine ce inseamna automobilismul. Nascut in Argentina, el a inceput sa faca masini de jucarie inca din copilarie. La 20 de ani, Horocio a devenit inginer cu acte in regula, construind prima sa masina de curse, era un monopost de Formula 3. Horacio Pagani lasa Argentina sa natala in 1983 calatorind catre Italia. A venit la el cu scrisoare de recomandare scrisa de Juan Manuel Fangio, de 5 ori campion mondial in Formula 1 la acea vreme, ca si astazi de altfel.
Acest lucru l-a ajutat sa se angajeze la Lamborghini, unde nu i-a luat mult timp sa ajunga inginer-sef si unde a inceput sa fie primul inginer al lumii care se juca cu fibra de carbon. Pagani a incercat sa-si convinga sefii sa cumpere un cuptor pentru a produce fibra de carbon. N-a reusit. Atunci Horacio a decis sa-si cumpere singur cuptorul si asa a pus bazele companiei Modena Design, si astazi una dintre cele mai avansate din lume in ceea ce priveste expertiza productiei si manipularii fibrei de carbon.
In 1992, Horacio fonda marca auto care ii poarta numele. Desi a construit intre timp doua dintre cele mai tari supercaruri ale istoriei auto, Horacio Pagani nu se fereste astazi sa se afiseze la volanul unor Porsche-uri. Iata-l!