Hyundai s-ar putea extinde si mai mult pe piata nord-americana prin intrarea pe segmentul modelelor pick-up. Hyundai se extinde tot mai mult pe piata mondiala iar motorul acestei cresteri este reprezentat in mod special de piata americana.
Producatorul coreean studiaza posibilitatea de a isi extinde gama catre unul dintre cele mai populare segmente de pe piata auto nor-americana, cel al modelelor pick-up.
Lee In-cheol, presedintele departamentului de vanzari Hyundai, a declarat ca specialistii companiei studiaza ce pick-up s-ar potrivi cel mai bine pentru piata din SUA.
Totul a pornit de la dealerii Hyundai din America care au cerut companiei sa produca o camioneta, pe fondul interesului manifestat de clienti. Mai mult, SUA si Coreea de Sud au semnat din 2012 un acord comercial care elimina taxele de import pentru 7 ani. Chiar daca acest avantaj este unul major, Hyundai nu vrea sa riste si sa intre pe segmentul camionetelor mari, urmand sa pregateasca un model pick-up de dimensiuni mai mici.