
Hyundai a dezvaluit designul celui de-al doilea model al gamei sale electrice. IONIQ 6 rupe orice legatura cu fratele mai mic, “5”, cu o noua abordare, denumita „Electrified Streamliner”. Dincolo de profilul fluid, in genul unui CLS de la Meredes-Benz, ori partea frontala ce aduce aminte de Porsche Taycan, detalii care sunt oricum spectaculoase pentru un Hyundai, cea mai nonconformista abordare de design o are spatele. Relativ ciudat, dar intrigant, cu corespondent in profilul unui casalot, dar si a unui Porsche 930.

IONIQ 6 are un coeficient aerodinamic de doar 0,21, datorita liniei joase a plafonului, clapetelor active, pasajelor rotilor, spoilerului, trenului de rulare, deflectoarelor si oglinzilor laterale digitale, disponibile optional. Tehnologia Hyundai Parametric Pixels (peste 700 de pixeli) este integrata in diverse componente, precum: faruri, lumini spate, senzori fata, guri de ventilatie, consola centrala. In plus, Parametric Pixel High-Mounted Stop Lamp (HMSL) confera o alura spectaculoasa autovehiculului, atunci cand este actionat sistemul de franare. Caracterul distinctiv al modelului este accentuat de logo-ul Hyundai, care are un nou design.

Hyundai aseamana habitaclul cu un cocon. Este un termen pe care nu il folosesti in fiecare zi, dar care te duce cu gandul la ceva confortabil, familiar si intim. In plus, au fost folosite multe materiale sustenabile, precum vopsea exterioara provenita din reciclarea anvelopelor uzate, iar la interior piele eco, plastic reciclat, vopsea bio derivata din uleiuri vegetale si covorase realizate din plase de pescuit reciclate. Plansa de bord se aseamana cu a lui IONIQ 5, cu un display de mari dimensiuni ce incorporeaza doua ecrane de 12 inci. Se mai regaseste volanul cu doua brate si consola centrala cu spatiu generos pentru depozitare.

Arhitectura de iluminare foloseste tehnologia Dual Color Ambient Lighting, pasagerii avand posibilitatea de a alege dintre 64 de culori, respectiv sase teme. In plus, este disponibil pe volan si sistemul „4-dot Interactive Pixel Lights”. IONIQ 6 foloseste, asemenea lui IONIQ 5 si al viitorului IONIQ 7, platforma Hyundai pentru vehiculele electrice – Electric Global Modular Platform (E-GMP) ce ofera, in modul standard, posibilitatea de incarcare la 800 V.




