Stiri

Hyundai renunta la lansarea brandului Genesis

De 31 iulie 2013No Comments

Acum aproximativ un an, Hyundai cocheta cu ideea lansarii unei marci “satelit” care sa poarte numele “Genesis”, mai nou insa constructorul coreean a oprit acest program pentru a se concentra mai mult pe imaginea Hyundai. Ideea nu e noua, constructorii japonezi apeland acum mai bine de 20 de ani la acest artificiu pentru a intra pe piata de lux din SUA, insa acum riscurile ar fi prea mari.

Ideea a fost respinsa in cele din urma pentru ca nu era rentabila, a declarat designerul sef Hyundai America, Chris Chapman, care ne anunta ca toata atentia va fi concentrata de acum inainte pe realizarea unor modele reprezentative care sa propulseze numele Hyundai.

Chapman ne promite ca noua generatie Genesis va fi un mare pas inainte in acesta directie, insa va trebui sa asteptam pana la sfaritul lui 2014, sau chiar inceputul lui 2015, pentru a vedea exact la ce se refera.

Share

Leave a Reply

one × two =