Din 2023, versiunea cu baterie mare a lui IONIQ 5 primeste 4,8 kWh, ceea ce inseamna o capacitate maxima de 77,4 kWh. Hyundai nu a anuntat inca noua autonomie, dar daca facem un simplu calcul luand in considerare consumul mediu oficial al masinii, de 17,9 kWh/100 km, rezulta un castig de 28 de km, ce va impinge peste 500 km autonomia versiunii 2WD..
Prin intermediul noii functii de optimizare a bateriei, temperatura acesteia va fi adaptata automat in timpul calatoriei, pentru a asigura conditii optime de incarcare. Sistemul contribuie la imbunatatirea performatelor reale de incarcare, in situatiile in care temperaturile sunt scazute. In plus, functia se activeaza automat atunci cand un punct de incarcare este introdus in sistemul de navigatie al autovehicului (Sistemul Connected Routing). In ceea ce priveste designul, versiunea actualizata va dispune de bare de protectie negre cu garnituri de aceeasi culoare, in combinatie cu sistemul de iluminare Projection LED. De asemenea, IONIQ 5 va fi echipat, in premiera, cu camere video pentru proiectarea imaginilor din spate, renuntand la oglinzile clasice, in favoarea unora digitale.
Apare si o imbunatatire la nivelul suspensiei, prin introducerea functiei Smart Frequency Dampers (SFD), ce rafineza raspunsului suspensiilor pentru un plus de confort in rulare. „IONIQ 5 a avut un mare succes in cele 12 luni de la lansare, atat in ceea ce priveste volumul vanzarilor, cat si cresterea notorietatii marcii”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing & Product – Hyundai Motor Europe. „Segmentul devine din ce in ce mai competitiv, iar obiectivul Hyundai este de a oferi functii optimizate pentru a mentine pozitia de lider tehnologic in industria auto.”