Inasprirea reglementarilor globale privind consumul de combustibil si emisiile poluante a fortat constructorii de automobile sa sa orienteze catre propulsoare de cilindree mica, iar Jaguar nu face exceptie.
Conceptul Jaguar C-X75 era propulsat de un motor de 1,8 litri in patru cilindri care putea fi turat pana la 10.000 rpn si care, cu ajutorul a doua motoare electrice, producea 850 CP. Dezvoltarea proiectului a fost oprita din pacate, insa tehnologia se va regasi in modelele viitoare ale constructorului britanic.
Jaguar a inceput sa elimine treptat motoarele V8, in locul carora gasim acum propulsoare V6 cu compresor, insa acesta solutie este de scurta durata.
“Nu suntem legati de compresor ca tehnologie principala pentru furnizarea puterii. Suntel legati de puterea inteligenta care acum este furnizata de un compresor mecanic, dar maine ar putea fi orice.” a declarat intr-un interviu pentru Drive, directorul de marketing Jaguar, Steven de Ploey.