StiriHighlight

Kia are un nou logo si un nou slogan, „Movement that inspires”

De 6 ianuarie 2021No Comments

Kia si-a dezvaluit noul logo in timpul unui spectacol pirotehnic record pe cerul de deasupra orasului Incheon, Coreea de Sud. Evenimentul a beneficiat de 303 „piro-drone” care au lansat sute de artificii intr-un spectacol artistic sincronizat, care a stabilit si un nou record mondial Guinness pentru „Cele mai multe vehicule aeriene fara pilot (UAV) care lanseaza focuri de artificii simultan”.

„Noul logo Kia reprezinta angajamentul companiei de a deveni un simbol pentru schimbare si inovatie”, a declarat Ho Sung Song, presedintele si CEO-ul Kia. „Industria auto trece printr-o perioada de transformare rapida, iar Kia se modeleaza si se adapteaza in mod proactiv la aceste schimbari. Noul nostru logo reprezinta dorinta noastra de a inspira clientii pe masura ce nevoile lor de mobilitate evolueaza, iar pentru angajatii nostri este un indemn sa faca fata provocarilor cu care ne confruntam intr-o industrie in schimbare rapida.”

Pe langa un logo nou, Kia a dezvaluit si noul slogan global al marcii, “Movement that inspires” – „Miscarea care inspira”. Acesta inlocuieste vechiul motto, “Power to surprise”, folosit din 2005.

Detalii despre noua strategie vor fi anuntate pe 15 ianuarie. Conform strategiei ‘Plan S’, printre alte obiective, Kia are ambitia de a ocupa o pozitie de lider pe piata auto globala. Aceasta se concentreaza pe popularizarea automobilelor electrice si introducerea unei game largi de servicii de mobilitate, adaptate pentru a satisface nevoile si gusturile persoanelor fizice si ale pietelor locale.

Share