Kia Corporation si Rafa Nadal colaboreaza pentru a lansa „Kia Clubhouse”, o noua initiativa menita sa faca tenisul mai accesibil si sa inspire urmatoarea generatie de fani ai acestui sport. Evenimentul inaugural a avut loc la Paris, Franta, cu 18 copii de la organizatia locala Fête le Mur si sase copii de la clubul local de tenis Gennevillois.
La sosire, copiilor li s-a oferit un pachet de bun venit care a inclus echipament de tenis de la Babolat, ca amintire speciala pentru a-i inspira pentru totdeauna sa iubeasca jocul de tenis. Rafa Nadal a facut o aparitie surpriza pentru a-i intampina personal pe copii si a le impartasi ceea ce l-a inspirat sa pracice acest sport.
Rafa Nadal, de 21 de ori campion de Grand Slam si ambasador global al marcii Kia, a declarat: „Fundatia Rafa Nadal a depus multa munca pentru a sprijini copiii care au cea mai mare nevoie si am fost martorii impactului pe care tenisul si sportul il pot avea asupra educatiei copiilor. asadar, sunt foarte fericit sa colaborez cu Kia in ceea ce priveste initiativa Kia Clubhouse pentru a face tenisul mai accesibil pentru mai multi copii din intreaga lume. sper cu adevarat ca aceasta initiativa ii va inspira si pe altii sa faca acelasi lucru.”
Ca parte a experientei Kia Clubhouse, copiii au participat la o serie de activitati, inclusiv un masterclass de abilitati si trucuri gazduit de jucatorul francez de freestyle Ben simonet si o