“Tecnica completeaza familia Huracan, incadrandu-se perfect intre EVO RWD (rear-wheel drive) si extremul STO, aducand tehnologie, performante si motorul aspirat V10 intr-un design evoluat spectaculos” sunt cuvintele prin care Stephan Winkelmann, Presedinte & CEO Automobili Lamborghini caracteriza noua versiune.
Huracan Tecnica preia motorul de 5.2 litri de la STO, ce dezvolta 640 CP (cu 30 CP mai mult decat la RWD) si 565 Nm, iar cu cele 1.379 kg reuseste sa aiba un raport masa/putere de 2,15 kg/CP. Lamborghini anunta un sprint 0-100 km/h in 3,2 secunde, respectiv sistemul LDVI (Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata) modificat. Tecnica are punte spate motoare si directoare, sistem de control al tractiunii modificat si suspensie setata diferit. Soferul poate alege dintre trei moduri de rulare: STRADA, SPORT, CORSA.
Aerodinamica a fost complet schimbata si imbunatatita. Bara de protectie incorporeaza, pentru prima data la Huracan, o sectiune transversala continua de aductiune a aerului, un nou spoiler ce directioneaza curentii de aer catre roti, contribuind la racire si la cresterea fortei de apasare. Capota din fibra de carbon are o noua forma, la fel ca si bara spate, ce incorporeaza terminale de esapament hexagonale. Comparativ cu EVO este mai lunga cu 6,1 cm si are o forta de apasare pe puntea sparte cu 35% mai mare.
La interior se regasesc instrumentar de bord specific, conectivitate Apple Carplay, Android Auto si Amazon Alexa. Pentru caroserie sunt disponibile opt nuante standard, insa peste 200 de culori optionale prin programul Ad Personam, plus interior din Alcantara, cusaturi, emosaje si culori dedicate.