La scurt timp dupa lansarea noului varf de gama Urus Performante, a venit timpul ca Lamborghini sa isi desavarseasca familia de modele Urus cu o versiune de baza revizuita, care se va numi, de acum inainte, Urus S. In spatele noii nomenclaturi si a calitatii sale de versiune de baza, noul Lamborghini Urus S preia, (aproape) fara ocolisuri, specificatiile monstruoase ale varfului de gama Urus Performante.
O diferenta notabila intre cele doua modele este data de faptul ca Urus S vine cu suspensie pneumatica, pe cand Performante foloseste un sistem de suspensie clasica, cu arcuri din otel. Noul Lamborghini Urus S beneficiaza asadar de acelasi upgrade de putere ca si fratele sau mai mare Performante, ceea ce inseamna ca uzina de 4,4 litri V8 de sub capota dezvolta acum nu mai putin de 666 CP, cu 16 CP mai mult decat inainte.
Surplusul de putere aduce cu sine si un castig de 0,1 secunde în dreptul reprizei 0-100 km/h, care se consuma acum in 3,5 secunde, cu 0,1 secunde mai sprinten decat pe vechiul Urus si cu 0,2 s in spatele bestiei Urus Performante, care este cu 47 kg mai usor (2.197 kg vs 2.150 kg in cazul noii versiuni pe steroizi Performante).
Upgrade-ul de putere ii permite noului Urus S sa atinga 200 km/h în doar 12,5 secunde, cu 0,3 secunde mai repede decat stramosul sau, si cu fix o secunda in spatele noului Performante. Viteza maxima absolut utopica de 305 km/h a ramas neschimbata, la fel si performantele de franare de la 100 km/h la zero, Urus S reusind sa opreasca in doar 33,7 m (32,9 m în cazul noului Performante).
Dincolo de aceasta desavarsire a performantelor, noul Lamborghini Urus S se poate lauda si cu cateva evolutii subtile atat la nivel de design, cat si la nivelul listei de echipamente pe care producatorul italian o pune la dispozitia clientilor. In primul rand, pune in valoare noua identitate vizuala, prin grila cu decoratiuni verticale si de o noua capota din fibra de carbon cu guri de ventilatie integrate. Parasocurile fata si spate au fost supuse de asemenea unui subtil proces de redesenare.
In plus, clientii vor avea la dispozitie si noi versiuni de jante, cu diametru de 22 si 23 de inci, dar si noi optiuni de personalizare pentru habitaclu, disponibil acum inclusiv într-o ambianta bi-colora. Acoperisul din fibra de carbon, disponibil optional, completeaza tabloul noului Urus S, un adevarat Performante în blana de oaie…