HighlightStiri

Lexus LC se improspateaza

De 10 aprilie 2020No Comments
; ; ; ; ; ; ;

Japonezii au adus cateva imbunatatiri coupe-ului LC, care au rolul de a-i potenta appeal-ul in randul clientilor, dar si pentru a tine pasul cu competitorii directi. Astfel, masa proprie a masinii a fost redusa cu 10 kg, castigul venind in primul rand de la sistemul de suspensie, ce foloseste brate inferioare de aluminiu, bare antiruliu tubulare, cu diametru revizuit, respectiv un material noi pentru arcuri. Si jantele de 21 de inci au mai fost “usurate”. Suspensia nu a devenit doar mai usoara, ci si mai confortabila si cu un mod de lucru ce recompenseaza sportiv soferul.

Sistemul de control al stabilitatii a primit o functie noua, Active Cornering Assist, care foloseste inteligent sistemul de franare pentru un mai bun control al masinii in curbe. Modificari au fost operate si transmisiei.

Motorizarea cu benzina LC 500 a primit o noua cutie automata cu 10 trepte, care permite motorului sa se tureze la regimuri mai inalte inainte de trecerea in treapta urmatoare. De asemenea,  transmisia retrogradeaza in treapta a doua in loc de a treia, imbunatatind raspunsul pe drumurile virajate. In acelasi timp, la hibridul LC 500h a fost schimbat modul de gesationare. 

Modelul revizuit poate primit optional plafon din fibra de carbon si, tot la nivelul caroseriei, apar noi nuante de vopsea. Altfel, exteriorul nu a primit alte modificari. De altfel si in habitaclu noutatea o constituie introducerea in dotare standard a conectivitatii Apple CarPlay si Android Auto.

LC 500 este echipat cu V8-ul de 5 litri, care dezvolta 464 CP si atinge prima 100 km/h in mai putin de 4,7 secunde. Hibridul foloseste un V6 de 3.5 litri, sistemul dezvoltand o putere maxima de 359 CP.

 

Share

Leave a Reply

ten − 3 =