
La trei ani de la lansare, Lexus UX trece printr-un proces de upgrade, in special la nivelul sistemelor de infotainment si a tinutei de drum. In functie de echipare, interfata centrala multimedia va avea ecrane tactile de 8 sau 12 inci, renuntandu-se la actionarea prin intermediul butonului rotativ. Pentru un acces imbunatatit la suprafata touch, display-urile au fost mutate cu 14 cm mai aproape de sofer, insa multe comenzi se pot lansa si prin noul sistem de recunoastere vocala “Hey Lexus”.

De asemenea, conexiunea wireless Apple CarPlay si Android Auto cu fir este dotare standard, iar aplicatia Lexus Link, disponibila pentru smartphone permite de la distanta incuierea/descuierea usilor sau comanda sistemului de asr conditionat.
UX-ul primeste o noua echipare cu accente dinamice, denumita F SPORT Design, ce aduce bare de protectie redesenate, accente intunecate ale blocurilor optice, spoilere suplimentare si jante de 18 inci cu finisare neagra. Interiorul acestor versiuni dispune de tapiterie din piele sintetica, scaune fata incalzite, climatizare bi-zona cu sistem de calitate al aerului Lexus Nanoe-X, camera video spate si asistent faza lunga.

In ceea ce priveste modificarile tehnice aduse de acest upgrade, versiunea Lexus UX F SPORT va avea in standard suspensie adaptiva. De asemenea, sistemul de directie a primit noi cuplaje elastice ce au rolul de a imbunatati feedback-ul in volan, iar suspensia are amortizoare recalibrate. Sunt disponibile doua motorizari, hibridul UX 250h si benzina UX 200.
La paleta de sase culori oferite pentru caroserie (care se pot combina cu plafonul negru) se alatura o nuanta noua, Sonic Platinum. Finisajul este realizat prin tehnologia Lexus Advanced Sonic paint, prin care un ultim strat de vopsea de cativa microni ofera o extra stralucire si omogenitate.







