BMW prezinta fotografii oficiale cu prototipurile viitorului sedan electric i7, in incinta centrului de testare hibernala pe care BMW Group il are la Arjeplog, in Suedia. Daca noul Seria 7 va fi lansat anul viitor, omologul sau electric va sosi in 2023 si va arata aproape identic. Din ceea ce se stie pana in prezent, nava amiral BMW va mentine o nota de design conservatoare, fara a epata printr-un calandru supradimensionat.
Desi nu s-a anuntat oicial, modelulelectric va miza pe o baterie de aproximativ 100 kWh, ce i-ar asigura o autonomie de pana la 500 km. Drumurile si conditiile de iarna din Laponia ofera baza perfecta pentru reglarea orientata spre performanta a suspensiei, arcurilor, amortizoarelor si diferitelor sisteme, pentru ca acestea sa se potriveasca cu diferitele tipuri de propulsie. De asemenea, programul de iarna se concentreaza in special pe componentele sistemului de propulsie complet electric. La BMW i7, componentele acestuia, precum bateria de inalta tensiune, electronica de putere si tehnologia de incarcare provin din cea de-a cincea generatie a tehnologiei BMW eDrive, care ofera deja perfoemante de top la BMW iX.
Mai presus de toate, motorul, bateria si sistemul de control al temperaturii BMW i7 isi dovedesc nivelul ridicat de maturitate la temperaturile mult sub zero grade din nordul Suediei. O data cu BMW i7, ofensiva actuala a marcii pe segmentul de lux este continuata cu o noua abordare de avangarda. BMW i7 se bazeaza pe acelasi concept de automobil ca toate variantele de model ale BMW Seria 7. Aceasta dezvoltare integrata garanteaza si condus local fara emisii, cu combinatia caracteristica intre manevrabilitatea sportiva si orientata spre confort si spatiul exclusiv al unui sedan de lux BMW. Pana la lansarea sa, in 2023, in gama vor mai aparea electricele i4, i5 si iNext.