Pick-up-ul Toyota este cel mai nou model al japonezilor ce primeste tratamentul Gazoo Racing. Cea mai importanta modificare la nivel tehnic o constituie suspensia reconfigurata, cu noi arcuri si amortizoare monotub, ce ofera un raspuns mai rapid si o disipare mai buna a caldurii. Atat arcurile cat si amortizoare sunt vopsite in rosu, un element vizual ce va caracteriza versiunea GR Sport. Comparativ cu un Hilux standard, acest upgrade la nivelul sistemului de rulare aduce o mai buna manevrabilitate si stabilitate a masinii, inclusiv o modificare a raspunsului directiei si un confort suplimentar la viteze ridicate.
Sub capota se afla turbodieselul de 2.8 litri, introdus in gama in 2020, ce dezvolta 204 CP si 500 Nm, asociat cu o transmisie automata cu sase rapoarte. Hilux GR Sport va fi disponibila exclusiv in versiune Double Cab, cu cinci locuri, avand o sarcina utila de 1 tona.
Alte elemente particulare la exterior sunt grila neagra cu scrisul TOYOTA de mari dimensiuni, inspirat de la generatia a 4-a din anii ’80, jantele de 17 inci, carcasele negre ale retrovizoarelor si noile proiectoare de ceata. In habitaclu sunt montate scaune frontale noi cu tapiterie mixta piele/textil si cusaturi rosii, badge-ul GR Sport se regaseste in mai multe locuri, iar in spatele volanului se regasesc cele doua padele ale transmisiei. Modelul va fi disponibil in Europa incepand cu vara acestui an.