Campionatul Mondial de Raliuri (WRC) s-a intors cu un nou sezon competitional inceput cu cea mai importanta cursa de raliu din istorie – Raliul Monte Carlo.
Cum cel mai titrat pilot din istoria competitiei, Sebastien Loeb, si-a anuntat participarea la bordul unui Citroen, Raliul Monte Carlo 2015 se anunta mai interesant ca niciodata. Insa revenirea lui Loeb a fost umbrita de fostul sau coleg – Sebastien Ogier, care a castigat raliul pentru Volkswagen.
Mai mult, suprematia celor de la VW s-a dovedit a fi una nimicitoare, bolizii echipei germane reusind sa ocupe toate locurile de pe podium, cu Latvala pe 2 si Mikkelsen pe 3.
VW a devenit astfel al cincilea constructor din istoria WRC care a terminat cu toate masinile pe podium, dupa Renault-Alpine in 1973, Lancia (Stratos in 1976, Delta Integrale in 1989), Audi in 1984 si Citroen in 2003.
In aceste conditii, a doua generatie a lui Polo R WRC se dovedeste inca de la inceputul campionatului mondial marele favorit la titlul de anul acesta.