Avand in vedere ca anul viitor, pe 24 mai, se implinesc 50 de ani de la infiintarea BMW M GmbH, clientii care opteaza pentru un automobil BMW M sau un model BMW echipat cu pachet M Sport cu productie dupa martie 2022 pot dispune pe partea frontala, cea spate si butucii rotilor de embleme inspirate de logo-ul clasic „BMW Motorsport”. Ca o alternativa la emblema conventionala BMW, aceasta semnaleaza pasiunea pentru curse si pentru radacinile marcii BMW M.
Aceasta oferta unica in istoria BMW M va fi disponibila pentru comanda de la sfarsitul lunii ianuarie 2022. Pe langa embleme, 50 de finisaje de vopsea BMW M emblematice si semnificative din punct de vedere istoric vor fi oferite pentru anumite modele in anul aniversar 2022. Culorile cum ar fi Dakar Yellow, Fire Orange, Daytona Violet, Macao Blue, Imola Red sau Frozen Marina Bay Blue fac referinta la diferitele ere din istoria de 50 de ani a BMW M.
Sigla BMW cu semicercuri deplasate in albastru, violet si rosu a fost folosita pentru prima data in 1973 pe masina de curse a BMW Motorsport GmbH, companie care fusese infiintata cu un an inainte. In 1978 si o data cu debutul BMW M1 au urmat cele trei dungi de culoare inclinate spre dreapta si sprijinite pe litera M. La ambele logo-uri, albastrul reprezinta BMW, in timp ce rosul simbolizeaza cursele, iar violetul exprima legatura dintre cele doua. Intre timp, violetul a facut loc unui albastru inchis, iar BMW Motorsport GmbH opereaza sub numele BMW M GmbH din 1993. „Cu emblema clasica BMW Motorsport, am dori sa impartasim bucuria noastra legata de aniversarea BMW M GmbH cu fanii marcii”, a declarat Franciscus van Meel, presedintele Consiliului de administratie al BMW M GmbH.
De asemenea, BMW M GmbH urmareste un alt record de vanzari in 2021. Automobilele sale se bucura de o popularitate in crestere constanta la nivel mondial, care va fi alimentata din nou cu noi produse importante in anul aniversar. Pentru prima data, compania lanseaza un BMW M3 Touring in cursul anului 2022. In plus, fanii marcii pot astepta un model special spectaculos al seriei BMW M4 Coupé. De asemenea, succesorul modelului de succes BMW M2 se afla intr-un stadiu avansat al procesului sau de dezvoltare de serie. In paralel, electrificarea marcii BMW M este si ea inaintata. In anul aniversar va fi lansat primul model electrificat de inalta performanta din istoria BMW M GmbH.