HighlightStiri

M5 CS, cel mai puternic motor de serie semnat BMW

De 30 ianuarie 2021ianuarie 31st, 2021No Comments
;;;;;;;;;;;;;;;

Dupa M2 CS, M3 CS si M4 CS, BMW M GmbH prezinta varful de gama M5 CS. Cu cei 635 CP (plus 10 CP comparativ cu M5 Competition) dezvoltati de V8-ul TwinTurbo de 4,4 litri, M5 CS este cel mai puternic automobil din istoria BMW. Ca si in cazul celorlalte versiuni M5, si aceasta versiune este echipata cu sistemul xDrive, ce ofera inclusiv setare 2WD. 

Dezvoltat pe sasiul lui M5 Competition, CS are garda la sol micsorata cu 7 mm fata de acesta, arcuri si bare antiruliu modificate si foloseste amortizoare dezvoltate pentru BMW M8 Gran Coupe.

In standard este oferit sistemul de franare cu discuri din carbon ceramic, insemnand per total o reducere cu 23 kg comparativ cu franele M Compound de la M5 Competition. Cu un cuplu maxim de 750 Nm disponibili intre 1.800 – 5.950 rpm si echipat cu transmisia M Steptronic cu Drivelogic, BMW M5 CS sprinteaza de la 0 la 100 km/h in 3 secunde, iar pana la 200 km/h im 10,4 secunde, fiind limitat la 305 km/h viteza maxima.

BMW M5 CS include elemente de personalizare speciale: conturul grilei BMW in Gold Bronze, tuburile de lumina in forma de L ale farurilor BMW Laser, ilumineaza galben in loc de alb atunci cand sunt pornite faza scurta, faza lunga sau Welcome Ligts, un ultim dealiu care este o referinţă la cursele de GT unde acum BMW participa cu BMW M6 GT3 si BMW M8 GTE. Aici, pilotii diferentiaza modelele GT de clasa prototip tocmai prin culoarea galbena a farurilor.

Pentru a usura suplimentar caroserie, multe componente sunt fabricate din fibra de carbon CFRP, precum capota, eleronul si difuzorul spate si capacele oglinzilor retrovizoare. 

M5 CS este disponibil în trei nuante specifice pentru caroserie. Brands Hatch Grey metalizat face parte din selecţia obişnuită de culori pentru BMW M5 şi BMW M5 Competition. De asemenea, poate fi comandat şi cu finisaje mate BMW Individual exclusive precum Frozen Brands Hatch Grey metalic şi Frozen Deep Green metalizat.

Interiorul este garnisit cu echipamente si design specific BMW Motorsport, cu volan sport M Alcantara, display central de 12,3 inci cu afisare M View, inclusic pe Head-Up Display, buton M Mode pentru setarea modurilor de condus (Road, Sport, Track).

Tractiunea integrala se poate configura la randul ei pana la 100% spate, iar pe volan sunt prevazute doua butoane M1 si M2, pentru setari predefinite de utilizator. Habitaclul este configurat doar patru pasageri, in fata fiind oferite scaune M Carbon si in spate scaune individuale, tapiteria fiind din piele Merino neagra cu accente Mugello Red. Tetierele afiseaza o schita a circuitului Nürburgring.

Share