
Indelung asteptat, noul Bugatti Chiron a avut parte de o publicitate imensa inca dinainte de a fi lansat pe piata. Cu toate aceastea, supercarul care inlocuieste iconicul Veyron nu a convins inca toata opinia publica prin cifrele de performanta pe care le-a prezentat dar nici clientela care de obicei se inghesuie la astfel de modele rare.
Bugatti a programat, pe cativa ani, o productie de 500 exemplare, si a reusit sa vanda din ea pana acum 220 de unitati.
Asta inseamna ca mai exista inca 280 de exemplare Chiron care isi asteapta, e drept ca in urmatorii ani, clientii. La un pret de 2,5 milioane dolari bucata, misiunea marcii de nisa detinuta de VW nu va fi insa una usoara, insa seful Wolfgang Durheimer este increzator si spune ca vor veni noi comenzi odata cu campania de test-drive pe care marca o va organiza incepand din luna martie.
Unul dintre motivele pentru care lumea nu se inghesui la rezervarea unui Chiron este legat de procesul lent de productie si timpul lung de asteptare. De la comanda si pana la livrarea masinii, clientul intra pe o lista de asteptare care ajunge la 3 ani. Pentru a rezolva cat de cat aceasta situatie, Bugatti anunta ca anul viitor vor produce 65 de exemplare Chiron, mai multe decat erau programate initial.