
Producatorul de componenete chinez Wanxiang a achitat 149,2 milioane de dolari pentru constructorul american, tranzactie ce urmeaza sa fie validata de catre un judecator din Delaware.
Dupa ce oferta de 25 milioane de dolari din partea Hybrid Tech Holdings a fost refuzata de creditori pe motiv ca suma este prea mica, iata ca Fisker ajunge acum in posesia chinezilor de la Wanxiang, companie care a cumparat, contra sumei de 256,6 milioane de dolari si fabrica unde erau produse bateriile destinate modelului Karma.
Asadar, noii proprietari au toate elementele necesare pentru a relansa productia, insa acest lucru nu este neaparat o veste buna pentru americani, deoarece mare oarte din productie, impreuna cu tehnologia aferenta, va lua drumul chinei unde piata de modele electrice si hibrid este in crestere, iar aceasta achizitie ii va ajuta pe cei de la Wanxiang sa o ia inaintea concurentei.
Indiferent de intentiile chinezilor insa, ne bucuram ca marca Fisker primeste inca o sansa dupa esecul survenit in urma unor greseli de management care au eliminat din cursa un concurent serios pentru Tesla.