Mazda a înregistrat o nouă performanţă, raportând o majorare semnificativă a vânzărilor în 2013 în România. Constructorul de automobile a comercializat 602 de unităţi, cu 38% mai multe comparativ cu 2012, aceasta fiind una dintre cele mari creşteri pe segmentul automobilelor de import.
Cel mai bine vândut model în 2013 a fost CX-5, cu 253 de unităţi, reprezentând o creştere de 53% comparativ cu 2012, în timp de noua Mazda3 a înregistrat o majorare de 33%, cu 182 de unităţi comercializate. Cea mai mare creştere în procente a fost raportată de noua Mazda6, cu o creştere de 257% (157 unităţi).
Performanţe similare au fost raportate pe toate pieţele importante din Europa, noua generaţie de modele premiate Mazda continuând să fie în frunte. Tehnologia SKYACTIV şi design-ul “KODO – Soul of Motion” sunt elementele definitorii ale acestei noii generaţii de modele. Construite sub conceptul “Sustainable Zoom-Zoom”, automobilele combină design-ul unic şi economia impresionantă de combustibil cu o performanţă şi siguranţă excepţionale. Toate acestea alături de plăcerea de a conduce şi încrederea specifice Mazda.
“Noile modele Mazda au continuat să raporteze creşteri semnificative pe tot parcursul anului trecut, deşi piaţa automobilelor noi se confruntă în continuare cu dificultăţi. Clienţii au ales Mazda pentru tehnologiile avansate implementate, design-ul aparte, dar şi performanţele de excepţie”, a declarat Dragoş Grapinoiu, Marketing Manager Mazda România.