Mazda a lansat noua Mazda3 hatchback in mai multe locatii de pe glob. Sute de jurnalisti si bloggeri au participat la o serie de evenimente memorabile, care au avut loc simultan in cinci locatii care includ trei orase europene.
Londra, Istanbul si Sankt Petersburg au fost alese (impreuna cu New York si Melbourne) pentru caracterul lor plin de viata si stil, care oglindeste caracteristicile noii compacte cu cinci usi. Cel mai bine vandut model Mazda devine cel de-al treilea membru al unei noi generatii de automobile, care prezinta linia de design “Kodo – sufletul miscarii” si o gama completa de tehnologii SKYACTIV care sfideaza conventionalul. Noua Mazda3 se alatura astfel modelelor premiate Mazda CX-5, lansat in 2012, si Mazda6.
Reprezentand motoare, transmisii, caroserii si sasiuri usoare, tehnologia SKYACTIV a fost dezvoltata de Mazda de la zero pentru a constitui baza vehiculelor ultra-eficiente. A ajutat de asemenea Mazda sa revina din punct de vedere al business-ului: imbunatatirile aduse prin inovatia SKYACTIV au crescut considerabil eficienta proceselor de productie si de dezvoltare.
“Totul este incitant la noua Mazda3, de la felul cum arata si cum se simte pana la performantele dinamice, feedback-ul rapid, fiabilitatea si costurile de operare”, declara Jeff Guyton, Presedinte si CEO Mazda Motor Europe. “Deja avem asteptari mari in ceea ce priveste succesul vanzarilor acestui model, dar cred ca s-ar putea sa ne surprinda chiar si pe noi.”
Noua compacta, care reprezinta aproximativ o treime din vanzarile Mazda la nivel international, este un element vital al planurilor companiei. Deja Mazda se gandeste ca va ridica din nou stacheta pentru acest segment cheie de autoturisme dupa ce modelul a totalizat de la lansarea din 2003 pana in prezent peste 130 de premii. Pe langa design-ul KODO, noua Mazda3 prezinta un interior complet refacut pentru un confort maxim si o ergonomie optima. Compania ofera chiar si un concept de conectivitate atasat vehiculului pentru noul model. Acesta integreaza printre altele AhaTM radio, fiind unul dintre primele modele de clasa C din segment, care permit conectivitatea online a pasagerilor.
Noua Mazda3 este, de asemenea, cel mai nou model dezvoltat in concordanta cu strategia Sustainable Zoom-Zoom prin care Mazda doreste sa construiasca autovehicule economice si sigure care sunt insa impresionant de placut de condus. In concluzie, modelul include i-stop, cel mai rapid sistem start-stop din lume, si i-ELOOP, sistemul de franare regenerativa de la Mazda. Performanta este impresionanta multumita noilor motorizari si transmisii. Avand in vedere un numar de alte inovatii SKYACTIV adaptate la pachetul Mazda3, care dispune si de o manevrabilitate pe masura, modelul ar trebui sa fie unul dintre cele mai sigure compacte disponibile cand va fi pus in vanzare in Europa in aceasta toamna.