Stiri

Mazda, marca cu cea mai mare crestere a vanzarilor din Europa

De 21 iulie 2014No Comments

Mazda continuă să se ridice deasupra pieţei de automobile din Europa în prima jumătate a anului 2014, susţinând poziţia de cea mai rapidă creştere de volum din regiune a unui producător de automobile.

Compania japoneză a înregistrat vânzări în creştere cu 23% de la an la an, între lunile ianuarie şi iunie, sfidând convenţiile şi depăşind piaţa totală cu o marjă însemnată de 6,2%. La 92.430 de unităţi vândute, cifra de afaceri Mazda a fost bună pentru o cotă de piaţă de 1,3%, peste o zecime faţă de 2013*.

Ca şi în trimestrele anterioare, Mazda a înregistrat o creștere aproape în fiecare ţară. Portugalia, Polonia şi Spania continuă să fie vârf de lance până în prezent în termeni de până la 128, 75 şi 74%, respectiv, în primele şase luni ale anului 2014. Celelalte pieţe majore au avut, de asemenea, creşteri de două cifre în frunte cu Marea Britanie (27%), Germania (22%), Franţa (15%) şi Italia (11%)**.

Modelele noii generaţii Mazda rămân extrem de populare, în special cel mai nou membru al gamei. În prima jumătate a anului, vânzările noului Mazda3 s-au multiplicat de mai mult de şase ori în Olanda (+581%), de cinci ori în Suedia (+470%), de trei ori în Danemarca (+ 291%) şi de două ori în Spania (+149%). Modelul compact popular Mazda a obţinut, de asemenea, câştiguri de peste 50% în alte ţari precum Germania şi Elveţia. Cererea pentru două modele de nouă generaţie, Mazda6 şi Mazda CX-5 rămâne la fel de solidă ca şi până acum, înregistrând noi cereri. 

În România, în perioada ianuarie-iunie Mazda a comercializat 382 de unități. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate de Mazda CX-5 – 167 de unități și de Mazda3 – 123 de unități. La fel de populară s-a dovedit și Mazda6, cu 90 de unități vândute în primele 6 luni ale anului.

Share

Leave a Reply

19 + twenty =


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/ingvoom/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373