Stiri

Mazda sarbatoreste 50 de milioane de vehicule produse in Japonia

Mazda a anuntat ca productia cumulata in Japonia a atins 50 de milioane de unitati pe 15 mai. Compania a organizat o ceremonie la fabrica din Hofu din prefectura Yamaguchi pentru a marca evenimentul, iar directorul executiv, presedintele si CEO-ul Masamichi Kogai, precum si ofiterii executivi si reprezentanti ai sindicatelor au fost prezenti. Reperul de 50 de milioane de unitati a fost realizat la 86 de ani si sapte luni dupa ce Mazda a produs primul sau camion cu trei roti, in octombrie 1931.

Mazda a inceput sa construiasca masini cu 86 de ani in urma, iar acum am ajuns la 50 de milioane de unitati produse in Japonia. Chiar si daca am fi produs un milion de masini pe an, tot ar fi fost nevoie de 50 de ani pentru a ajunge la aceasta etapa, ceea ce arata cam ce inseamna istoria Mazda”, a declarat Kogai in timpul ceremoniei.

Privind inainte, Mazda va continua sa construiasca un brand puternic printr-o multime de initiative. Fabricile noastre de la Hofu si Hiroshima vor continua sa evolueze si sa actioneze ca niste fabrici-mama, dezvoltandu-si rapid tehnologiile si abilitatile in toate fabricile noastre din lume. As vrea sa lucram impreuna pentru a ne asigura ca aceste fabrici continua sa intruchipeze tipul de maiestrie tehnica Monotsukuri (stil unic de fabricatie japonez), de care suntem atat de mandri”, incheie Kogai.

Mazda si-a inceput parcursul de constructor auto in 1931, cand a demarat productia camioanelor cu trei roti la Hiroshima. In 1960 a inceput productia modelului micro-mini R360 Coupe, care a reprezentat un debut indraznet pe piata autoturismelor. Constructia de vehicule a debutat la fabrica Hofu in Yamaguchi in 1982, iar productia destinata Japoniei a fost impartita inca de atunci intre fabricile Hofu si Hiroshima. Tehnicile de productie si sistemele flexibile de productie dezvoltate la aceste fabrici au permis Mazda sa isi creasca activitatea.

Linii de productie mixte, capabile sa produca diferite modele pe o singura linie, permit realizarea mai multor modele in volume mici, o inovatie in ceea ce priveste compromisul traditional intre varietatea gamei si competitivitate si eficienta volumelor. In 2016 si 2017, compania a facut pasi pentru a creste flexibilitatea productiei pentru modelele crossover si pentru a crea o structura capabila sa raspunda rapid la schimbarile cererii. Fabricile din Japonia au initiativa in ceea ce priveste productia globala de autovehicule, iar tehnicile si tehnologiile de productie implementate in Japonia sunt ulterior introduse si in uzinele din alte tari.

Mazda tinteste vanzari de 1.660.000 de masini in anul fiscal curent, acesta fiind ultimul din cadrul planului de afaceri pe termen mediu „Structural Reform Stage 2”, si are in plan sa stabileasca un cadru global de productie, capabil sa produca doua milioane de unitati anual, pana in anul fiscal care se incheie in 2024. Productia in serie de autovehicule care prezinta tehnologii si design de generatie viitoare este estimata sa inceapa in 2019, iar compania va continua sa isi extinda structura de productie pentru a livra masinile clientilor cat mai curand posibil.

Mazda doreste sa creeze o lume in care masinile pot coexista in mod sustenabil cu oamenii, societatea si pamantul. Astfel, va continua sa le imbogateasca vietile oamenilor, inclusiv prin productia de autovehicule cu o calitate ridicata, devenind astfel o marca cu care clientii simt o legatura emotionala puternica.

Share

Leave a Reply

3 × 4 =