HighlightStiri

McLaren 620R, model de circuit in versiune de strada

De 9 decembrie 2019No Comments
;;;;

Constructorul din Woking a prezentat noul 620R, prima masina din clasa ce ofera ADN motorsport intr-o versiune care poate rula legal pe drumurile publice. Seria limitata la 350 de exemplare, preia specificatiile de competitie ale modelului McLaren 570S GT4, pentru a oferi o adevarata experienta de cursa.

Motorul V8 twin-turbo de 3.8 litri este acelasi folosit si de GT4, dar in cazul de fata are valori mai mari de putere si cuplu: 620 CP/7.000 rpm, respectiv 620 Nm/3.500 rpm, fiind acreditat cu un sprint de la 0 la 100 km/h in 2,9 secunde si de la 0 la 200 km/h in 8,1 secunde.Vviteza maxima este de 322 km/h. Transmisia cu 7 trepte SSG ofera schimbari de treapta exrem de rapide, gratie tehnologiei McLaren Inertia Push, care converteste energia volantei intr-un varf de cuplu la schimbarile intr-o treapta superioara.

Suspensia este tipica unui model de circuit, cu amotizoare ajustabile, oferind 32 de setari punctuale pentru rata de compresie si elongatie. In plus, acestea sunt cu 6 kg mai usoare decat cele folosite de un model din Sport Series. Sistemul de franare include discuri ceramice (390 mm in fata si 380 la puntea spate), alaturi de etriere din aluminiu forjat. Performantele de franare si accelerare sunt insotite in standard de anvelope Pirelli P Zero Trofeo R semi-slick, dar optional se pot comanda anvelope full-slick, tot Pirelli. Este pentru prima data cand o masina de curse legala pentru sosea poate rula pe anvelope slick fara a fi nevoie de ajustari mecanice suplimentare.

Eleronul ajustabil, din fibra de carbon, montat pe hayon, este aceeasi componenta utilizata si de 570S GT4 si are trei pozitii de fixare. El vine setat din fabrica la cea mai putin  agresiva inclinatie, pentru un balans aerodinamic optim fata/spate. La cel mai inclinat unghi (reglabil doar la reprezentantele oficiale), rezulta o forta suplimentara de apasare de 185 kg.

Ca orice masina de circuit, McLaren 620R nu are covorase de podea si torpedou, iar in echiparea de serie nu figureaza sistem de aer conditionat, navigatie sau sistem audio. Totusi, acestea se pot comanda in momentul cumpararii, fara nici un cost suplimentar. In plus, cine doreste un upgrade al sistemului audio are disponibil contra-cost o instalatie premium Bower & Wilkins. Scaunele soferului si pasagerului sunt din fibra de carbon cu centuri de siguranta in sase puncte, iar volanul are brodata obisnuita dunga rosie la ora 12, specifica modelelor sport.

Fiecare model este personalizat cu o placuta de identificare, cu numarul alocat din seria limitata, iar paleta de culori include trei nuante. Productia va debuta in ianuarie 2020, pretul unui exemplar fiind de aproximativ 250.000 de lire sterline.

Share

Leave a Reply

17 − 5 =