HighlightStiri

McLaren 765LT, editie limitata la 765 unitati, de 765 CP

; ; ; ;
Share

Sub 3 secunde pana la 100 km/h, sub 7 secunde pana la 200 km/h sunt cifrele uimitoare cu care McLaren 765LT ii va delecta pe cei 765 viitori posesori. Motorul V8 de 4 litri si 765 CP a primit pistoane din aluminiu forjat, o pompa modificata de benzina, evacuare din titan, prinderi mai rigide ale motorului de caroserie si un software modificat. Puterea maxima depaseste astfel cu 62 CP modelul 720S.

Este un McLaren pur, pentru cei carora 720S li se pare prea bland. Cu 80 kg mai usor decat 720S (masa proprie 1.229 kg), 765LT are 765 CP si 800 Nm, reusind sa acopere sfertul de mila in 9,9 secunde. Cele 80 de kg au fost economisite prin folosirea fibrei de carbon la capota, aripile fata, si usi, 10 kg de la sistemul de aer conditionat, 1,5 kg de la sistemul audio si 12 kg prin folosirea scunelor Senna, din fibra de carbon.

Caroseria necesita 390 de ore de vopsire manuala si finisare, intr-o combinatie de Strata Azore orange (culoare de baza) cu Memphis Red si Cherry black. Etrierele fac parte integranta din cromtica masinii, cele frontale fiind vopsite in Volcano Red, iar cele spate in Azore Orange, in vreme ce interiorul mixeaza scaunele portocalii cu piele perforata, rosul si negrul.

McLaren alatura numelui si termenul Longtail, care este mai mult o caracteristica de imagine, decat de substanta tehnica. Totusi, se adauga 40 mm la spoilerul fata (un “Longtail” aduce centimetri in plus la spate, asa cum este de fapt di denumirea) si 10 mm la eleronul spate activ, ce are o suparafata cu 20% mai mare decat la 720S.

Livrarile lui 765LT, cel mai extrem model McLaren Super Series din toate timpurile, vor debuta la sfarsitul acestei luni. 

Share